maandag 30 januari 2012

Garfield




Na vele jaren eindelijk enkel foto’s van ons uit Garfield. Ik zal proberen even wat the laten weten over iedereen.Om met mij te beginnen kun je wel zien dat ik nog hetzelfde ben vergeleken met 2006. Dus Niet veel over te vertellen.Robert1
Mary staat ook op een of twee fotootjes en wilt niet graag gefotografeerd worden. Toch geprobeerd en nogal goed gelukt.
Mary_and_thomas

















Ze is een goed vrouwtje met en echte engelse mentaliteit, dus soms een beetje Fries. Ze werkt echt hard voor de familie en dus is ze in de avond bekaf en wilt ze gewoon op de bank zitten lezen of puzzelen (kruiswoord). Ook doet ze al een hele poos veel wandelen met enkele vriendinnen en is ze op het mement veel fitter als ik.Dominic is de oudste en wordt dit jaar 18. Zijn foto doet precies laten zien zoal hij is op het moment.

Dominic1
Een echte 18 jarige student. Hij moet nog even doorleren en hij heeft het doel om een professionele schijdsrechter te worden met voetballen. Geen gek idee want er is een tekort van schijdsrechters en de enkele goede schijdsrechters die australia heeft gaan de hele wereld rond en krijgen goed betaald. Hij komt een beetje lui over en hij is een echte tiener die alles al beter weet als zijn vader. Toch geloof ik dat hij binnenkort zijn richting zal vinden en alles heel goed gaat doen. Ook heeft hij besloten om dit jaar met boekhouden te beginnen. Heel verstandig.
Benedict1
Benedict word dit jaar zestien

Benedict2
en die is heel erg handig met zijn handen en heeft ook heel veel geduld als hij iets aan het maken is. Maar hij kan ook een echte pestkop zijn dat me heel erg vaak aan mijn oudste broer Sjaak doet denken. Toch heeft hij over het algemeen goede zin alhoewel hij altijd een hekel aan Maria heeft. Ze zijn allebij hetzelfde.Nicholas is de doorzettet van de familie.
 Nicholas1
Als hij iets wilt leren dan oefent hij keer op keer totdat hij het echt beter als goed kan doen. Nicholas en enedict doen veel samen oefen met voetballen en ze beginnen al lekker in hun club mee te draaien en wat mij betreft zullen ze de familie Franssen veel trots aan doen in de toekomst.Maria is dan mijn oudste dochter en ze is echt heel erg lief.Maria1
Maria2
Ze heeft alles voor een ander over maar haar probleem is dat ze graag jongensachtige dingen wilt doen en daar willen de jongens dan ook niks van hebben. Ze is een heel erg goede student op school en haar punten op school liggen herhaalderlijk in de 90%. Dat heeft ze niet van haar vader of moeder meegekregen. Christopher is bijna 10 jaartjes oud Christopher1
en die heeft de beste fantasie in de familie. Zijn hersens gaan sneller dan zijn acties en kan in verschrikkelijk korte tijd enorme schaden aanbrengen. Maar hij kan beter voetballen dan de anderen want de oudere jongens (Dominic inbegrepen) kunnen niet de bal van zijn voeten halen en ik heb hem ekele keren zien voetballen en al enkele keren heb ik hem gezien toen hij de bal letterlijk van zijn eigen helft helemaal naar het andere doel gedribbelt heeft (zo’n zes of zeven spelers passeren) en dan ook nog even een goal scoren. Ook een heel erg goede student op school met hoge punten.Theresa wordt dit jaar acht jaar oud en is een echt juffertje. Theresa
Een klein dametje! Ze kan dan ook heel erg op iemand neer kijken en daar moet de matteklopper over heen. Ook verschrikkelijk ondeugend en een heel goed vriendje van Christopher. Met zijn tweetjes zijn ze net zo gevaarlijk als de derde wereld oorlog en dus moeten we ze soms uit mekaar houden om het huis in een gedeelte te houden.Thomas is vorige maand alweer vier geworden en is echt een lief jochie. Thomas1
Thomas2
Hij probeerd wel van alles maar dat is normaal. Je hoeft hem maar een keer wat te vertellen en dan begrijpt hij al goed hoe hij zich moet gedragen. Ook enkele foto’s van ons huis erbij gedaan met mijn Huis1
nieuwe schuurtjes erop.
Huis2 Huis3
Huis4
Het schuurtje aan de rechterkant is dan voor opbergruimte. Het schuurtje aan de linkerkant is om in te werken. Schuurtjes_2
Ons grasveld is erg kaal geworden omdat er niet genoeg water uit de hemel valt. Ook omdat er veel gevoetbald word. Zo, dat was dan een korte beschrijving van de familie. Ik hoop dat de foto’s dan ook goed aankomen want het zijn letterlijk de eerste foto’s die ik gemaakt heb met mijn nieuwe camera. Dus moet ik nog veel leren om er mee om te gaan.
Doe veel groeten aan de familie en natuurlijk ook van mijn lieve Mary.
Daag..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten